East European Comic Con 2019

Un eveniment cu adevărat special, o premieră personală pentru mine. Este primul an în care am experimentat și gustat această întrunire, această libertate proprie. Sunt sentimente pe care nu cred că le pot exprima mai bine de atât, cel puțin nu la această oră, căci, este 2:40, iar după acest week-end plin și orele de editări, patul îmi șoptește chemări iar pătura-mi promite o noapte de îmbrățișări. Înainte de toate, mă bucur foarte mult că am ales să „petrec” astfel în final și mă bucură faptul că-mi pot împărtăși viziunea cu voi în acest loc. Sper ca pozele să vă fie pe plac, ori, cel puțin să vă aducă aminte de momente plăcute!

  • Poți intra și pe pagina mea de Instagram AICI dacă dorești să vezi mai multe fotografi și nu uita de follow dacă dorești update-uri despre viitoare postări! 







































Comentarii

Postări populare